Technická administrativa

Technická administrativa ve firmě zabývající se správou nemovitostí.

Pracovní náplň:

  • přijímání požadavků a hlášených poruch od klientů
  • evidence požadavků a poruch a příprava návrhu jejich řešení
  • vedení evidence zakázek správy a údržby nemovitostí 
  • zadávání zakázek technikům či dodavatelům a kontrola jejich plnění a závěrečné převzetí
  • příprava podkladů pro fakturaci zakázek
  • evidence pravidelných revizí, komunikace s revizními techniky, řešení odstranění závad zjištěných při revizi
  • administrativní evidence záznamů prohlídek a provedených oprav techniky
  • pravidelné prohlídky přiřazených domů
  • komunikace s dodavateli služeb

 

Požadavky:

  • znalost problematiky správy a údržby nemovitostí - výhodou
  • technické zaměření a znalost základů administrativy
  • uživatelská znalost práce s PC
  • schopnost komunikace s klienty
  • ochota učit se novým věcem
  • spolehlivost
  • samostatnost

Kontaktujte nás na telefonu 277 271 100 nebo emailem prace@veselydomecek.cz

 

Zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro potřeby výběrového řízení na pozici technik údržby. Po ukončení výběrového řízení budou veškeré Vámi zaslané osobní údaje skartovány/smazány.