Technická administrativa
Technická administrativa ve firmě zabývající se správou nemovitostí.
Pracovní náplň:
- přijímání požadavků a hlášených poruch od klientů
- evidence požadavků a poruch a příprava návrhu jejich řešení
- vedení evidence zakázek správy a údržby nemovitostí
- zadávání zakázek technikům či dodavatelům a kontrola jejich plnění a závěrečné převzetí
- příprava podkladů pro fakturaci zakázek
- evidence pravidelných revizí, komunikace s revizními techniky, řešení odstranění závad zjištěných při revizi
- administrativní evidence záznamů prohlídek a provedených oprav techniky
- pravidelné prohlídky přiřazených domů
- komunikace s dodavateli služeb
Požadavky:
- znalost problematiky správy a údržby nemovitostí - výhodou
- technické zaměření a znalost základů administrativy
- uživatelská znalost práce s PC
- schopnost komunikace s klienty
- ochota učit se novým věcem
- spolehlivost
- samostatnost
Kontaktujte nás na telefonu 277 271 100 nebo emailem prace@veselydomecek.cz
Zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro potřeby výběrového řízení na pozici technik údržby. Po ukončení výběrového řízení budou veškeré Vámi zaslané osobní údaje skartovány/smazány.